Genessis-Models

Genessis Models Survey

 

 

Genessis-Models
Sign up Calendar Latest Topics
 
 
 


Reply
  Author   Comment   Page 7 of 7     «   Prev   4   5   6   7
Brundledonk

Avatar / Picture

Moderator
Registered:
Posts: 6,256
Reply with quote  #91 
Quote:
Originally Posted by SimonD
Hmm Rugby Dad, that can be just as dangerous! lol


Is a Rugby Dad like a Soccer Mom ?

OMG am I a Dilf

Pete
0
SimonD

Avatar / Picture

Group Captain
Registered:
Posts: 2,523
Reply with quote  #92 
Haha! No I was referring to the the soccer Dads, the ones that beat the bejeezus out of opposing soccer dads when their 8yo sons are innocently playing out on the field. A DILF???? Spare me! lmao!
__________________

Cheers, Simon.

On the bench:
Tamiya 1:32 F-4J Phantom "Marines"
Tamiya 1:32 Supermarine Spitfire Mk.XVIe

0
Brundledonk

Avatar / Picture

Moderator
Registered:
Posts: 6,256
Reply with quote  #93 
Hahaha !

The parents of the Rugby players are pretty relaxed, but I imagine it's a bit more lively at kids football
I've got no worries about anyone starting anything with me anyway, wearing the tinfoil hat tends to keep people a safe distance from my personal space

Pete
0
SimonD

Avatar / Picture

Group Captain
Registered:
Posts: 2,523
Reply with quote  #94 
Especially when you walk with a gimp and look at them cross-eyed hey? Works for me. lol
__________________

Cheers, Simon.

On the bench:
Tamiya 1:32 F-4J Phantom "Marines"
Tamiya 1:32 Supermarine Spitfire Mk.XVIe

0
TedUSA

Avatar / Picture

Air Commodore
Registered:
Posts: 9,497
Reply with quote  #95 
That predator is as close to any in the movies or custom builds I have seen, and I have seen them all over and over. I am a diehard trek star wars alien predator franchise fan to the hilt!
__________________
Ted

pinterest pg. of scale models/dioramas:
http://www.pinterest.com/intrstinpintrst/awesome-scale-models/


0
Monty Python

Avatar / Picture

Senior Aircraftman
Registered:
Posts: 19
Reply with quote  #96 
very cool !!
__________________
Cheers,
Brian [thumb]
0
Previous Topic | Next Topic
Print
Reply

Quick Navigation:

Easily create a Forum Website with Website Toolbox.